Buurtbemiddeling

Informatie Buurtbemiddeling
Heeft u een conflict met de buren waar u niet goed raad mee weet? Neem dan contact met ons op! Met ondersteuning van de buurtbemiddelaars lukt het vaak wel om samen met de buren tot een oplossing te komen.

Dienstverlening Het Bemiddelingstraject:
De buurtbemiddelaars gaan stap voor stap te werk. Zij gaan eerst afzonderlijk in gesprek met beide buren. Als beide buren instemmen met een gezamenlijk gesprek, vindt met ondersteuning van onze bemiddelaars een bemiddelingsgesprek plaats op een neutrale locatie.

Dienstverlening coaching bij conflicten:
Wilt u een burenconflict aan ons voorleggen zonder direct gebruik te maken van een bemiddelingstraject, vraag dan naar onze dienstverlening coaching bij conflicten.

Buurtbemiddeling is vertrouwelijk en gratis
Buurtbemiddeling gaat vertrouwelijk om met uw verhaal. De bemiddelaars zijn neutraal en onpartijdig. Deelname is gratis & vrijwillig.

Contact gegevens
Lowie Reinders, projectleider Buurtbemiddeling Voorne aan Zee