Tobias Smith - Buurtsportcoach

Mijn naam is Tobias Smith en ik ben sinds januari begonnen als buurtsportcoach bij Stichting PUSH. Daar ben ik me met veel enthousiasme aan het inzetten om alle doelgroepen in de gemeente Voorne aan Zee in beweging te krijgen.

Als buurtsportcoach houd ik mij voornamelijk bezig met sportstimulering bij de jeugd. Mijn taken zijn onder andere onder te brengen bij activiteiten organiseren en realiseren, advies geven en ondersteuning bieden, lokale verbindingen tot stand brengen, informatie verstrekken en ondersteuning bieden en het aanbod optimaliseren.

In mijn vrije tijd ben ik veel met voetbal bezig. Zelf speel ik bij OHVV in Oudenhoorn en daarnaast ben ik ook fanatiek supporter van Sparta Rotterdam.

Ik sta altijd open voor vragen of leuke ideeën, dus neem dan gerust contact met mij op!

Mijn werkdagen zijn maandag, dinsdag en donderdag.

t.smith@stichting-push.nl