Nick van Straaten - Centrum Vrijwilligerswerk en Sportteam

Mijn naam is Nick van Straaten. Sinds oktober 2020 ben ik in dienst van Stichting PUSH en mag ik mij met veel plezier inzetten voor het rijke bestand aan vrijwilligers in de gemeente Voorne aan Zee in de kern Hellevoetsluis. Van huis uit heb ik meegekregen dat je met elkaar zorgt voor een prettige en leefbare omgeving en dat is precies wat ook in het DNA van Stichting PUSH zit!
Vanaf augustus 2021 ben ik ook werkzaam in het Sportteam als Buurtsportcoach Ouderen en Lifegoals. Een mooie aanvulling op mijn andere functie. Ik breng de doelgroep graag samen met al het aanbod wat Hellevoetsluis rijk is.

Ik ben geboren en getogen in het voormalige gemeente Hellevoetsluis en woon daar al 30 jaar met veel plezier. Inmiddels met een mooi gezin op steenworpafstand van ons kantoor aan de Sportlaan.

Ben jij dus op zoek naar vrijwilligerswerk, wil je in contact komen met anderen of wil je op een andere manier je ei kwijt? Loop dan gerust eens langs of neem contact met mij op!

n.vanstraaten@stichting-push.nl