Inventarisatie kinderkoor

LET OP! Dit is een inventarisatie en betekent nog niet dat wij van start gaan.

Heb jij altijd al in een kinderkoor willen zingen? Meld je dan nu aan voor deze pilot. Met deze aanmeldingen willen wij graag de interesses peilen om vanuit hier deze leuke activiteit neer te zetten.

Het zal een wekelijks a tweewekelijkse bijeenkomst zijn waarbij we willen toewerken naar een commitment. Het is dus belangrijk dat als jij je aanmeld je wel een traject aangaat. We zullen starten met een halfjaar en bij succes zullen we uitbreiden naar een heel schooljaar. Per les willen wij 3 euro vragen voor de deelname om de kosten in te dekken.

Aan het einde zullen er een paar vragen zijn om te inventariseren wat jij graag zou willen voor het kinderkoor. Als alle inventarisatie binnen is dan gaan wij de volgende stappen ondernemen met betrekking tot het regelen!

Onderstaand vind je een fictieve aanmelding om zo alle antwoorden en aanmeldingen binnen te krijgen! De tijden en data's die zijn benoemd zijn n.v.t.

Fictieve aanmelding

Prijs: € 3,00 betaling ter plekke