Anja Hollanders - Centrum Vrijwilligerswerk en administratie

Sinds 2006 ben ik werkzaam bij stichting PUSH.
Ik werk gedeeltelijk op de administratie en gedeeltelijk als coördinator Centrum Vrijwilligerswerk in de kernen Brielle & Westvoorne.

Bij de administratie werk ik samen met collega Pieter de Klerk en verrichten we alle werkzaamheden die voorbij komen, van financiële administratie tot personeelszaken.

Voor het Centrum Vrijwilligerswerk werk ik samen met o.a. collega Nick van Straaten, waarbij hij het gedeelte kern Hellevoetsluis voor zijn rekening neemt en ik dat van de kernen Brielle en Westvoorne. En natuurlijk met een team van trouwe vrijwilligers!
Wij ondersteunen het vrijwilligerswerk in het algemeen, organisaties en vrijwilligers, en zorgen dat vraag en aanbod bij elkaar komen.

Ook ben ik buurtverbinder voor Brielle bij het platform 'Fijn je te zien', een online ontmoetingsplek voor iedereen die graag in contact komt met andere mensen. Op dit platform kun je om hulp vragen, hulp aanbieden en advertenties plaatsen. Ook blijf je op het platform op de hoogte van het laatste nieuws en leuke activiteiten. Kortom: dé nieuwe online ontmoetingsplek voor jong en oud, voor inwoners door inwoners!

a.hollanders@stichting-push.nl