Uitleenservice

Wijkbeheer is een samenwerkingsverband tussen gemeente, PUSH, Maasdelta, DOCK, Politie en bewoners. Het doel van Wijkbeheer is om de leef- en woonomgeving te verbeteren en de sociale samenhang van bewoners te bevorderen. In 2016 is de Uitleenservice van wijkbeheer gestart.

De Uitleenservice is een project dat ontstaan is door PUSH en Maasdelta. Beide organisaties leenden regelmatig spullen uit. Al deze uitleenspullen zoals tenten, banken, verlichting, muziekinstallatie etc. ondergebracht in één uitleenservicepunt bij PUSH aan de Sportlaan 1 te Hellevoetsluis.
Bewoners en samenwerkende partners kunnen daar gratis spullen lenen voor hun activiteiten. Het is bedoeld voor bewonersgroepen en niet voor particulieren of andere organisaties. Door de uitleenservice zijn bewonersactiviteiten gemakkelijker en goedkoper te realiseren. De Uitleenservice is een vrijwilligersproject en wordt aangestuurd en begeleid door PUSH.

LET OP!!
Voor iedere activiteit die georganiseerd wordt in Hellevoetsluis, moet een evenementen vergunning aanvraagt worden bij de gemeente Hellevoetsluis. Dit is een vereiste als u spullen van de uitleen wil gebruiken.
Deze link gaat naar het aanvraag formulier;  https://www.hellevoetsluis.nl/Inwoners/VERGUNNINGEN/Evenementenvergunning
hulp nodig bij aanvragen? De opbouwwerker van PUSH, Paul Deur kan u daarbij helpen.
Contactgegevens p.deur@stichting-push.nl 06 4484 5075

Aanbod

Werkwijze en spelregels
U kunt via het inschrijfformulier op deze pagina contact opnemen met de Uitleenservice (naar beneden scrollen, zie 'inschrijfformulier'). U kunt spullen lenen en reserveren die je in de lijst bij 'downloads' vindt. U ontvangt hierover een bevestiging per email. De spelregels zijn:

1. Er wordt een lijst van spullen die men leent opgesteld voor de datum die men heeft gereserveerd;
2. Er wordt een uitleenovereenkomst opgesteld;
3. Er wordt een afspraak gemaakt wanneer men de spullen kan ophalen en terugbrengen;
4. Men zorgt voor eigen vervoer en vrijwilligers die helpen bij het inladen en terugbrengen;
5. Indien men geen vervoer heeft, kunnen wij dit regelen tegen een kleine vergoeding;
6. Ga goed met de materialen om, volg eventuele instructie. Bij schade is men aansprakelijk. Vrijwillige bewonersgroepen zijn verzekerd op basis van de collectieve aansprakelijkheid verzekering voor het vrijwilligerswerk. Schade wordt altijd direct schriftelijk of per email gemeld aan de medewerkers van de uitleenservice.

De lijst van materialen van de Uitleenservice zijn te vinden bij 'downloads' (naar beneden scrollen).

Heeft u echter een vraag, dan kunt u contact opnemen via het emailadres uitleenservice@stichting-push.nl
U krijgt binnen 2 werkdagen een reactie.

LET OP!!
Contactgegevens p.deur@stichting-push.nl 06 4484 5075