Week van de Opvoeding

Week van de Opvoeding
De Week van de Opvoeding staat in het teken van opvoeden en ouderschap.Wat is een goede opvoeding? Wat vind je belangrijk in het ouderschap en wat doet het met je?

In heel Nederland kun je tijdens de Week workshops, webinars, lezingen of andere activiteiten bezoeken. In totaal hadden we afgelopen jaar bijna 400 activiteiten. De Week is van maandag 7 tot en met zondag 13 oktober 2019.

AANMELDEN VOOR DE VOORSTELLING PUBER IN HUIS OP 9 OKTOBER IN HELLEVOETLSUIS
knip en plak deze link in uw adresbalk  https://emm86806.activehosted.com/f/190

Aanbod

Thema 2019: Hand in hand
Opvoeden doe je niet alleen, maar samen. Hand in hand met ouders of opvoeders, spelen ook de school, sportvereniging, buren, vrienden en familie een rol in de opvoeding van het kind. Zij vormen samen de omgeving waarin kinderen opgroeien en worden opgevoed. Hoe beter opvoeders en betrokken organisaties samenwerken en elkaar versterken, hoe beter het kind gezond, kansrijk en veilig kan opgroeien. De Week is een mooi moment om de handen ineen te slaan. Organiseer een activiteit om te ontmoeten, te verbinden en kennis te delen over opvoeden.

Puber in huis!

Bootcamp - Ouder&Kind