Slide background

Slide background

Ouderen, volop

in beweging

Op het Vrijwilligersterras georganiseerd door de gastvrouwen Petra en Nel van Centrum Vrijwilligerswerk Hellevoetsluis/PUSH staat op donderdagmorgen 6 juli vanaf 10.00 uur nog 1 x de koffie klaar in het Hart van Hellevoet/Voornesteyn aan de Eik. Bewoners zijn welkom uit Voornesteyn en de Vliedberg, maar ook iedereen, die in de wijk woont.

Een echt terras bij mooi weer en voor de liefhebbers een kennismaking en rondrit in de Shuttledienst Voorne Putten. Een gratis verbinding tussen de toeristische attracties in Hellevoetsluis, waaraan vele vrijwilligers meewerken. Vrijwilligers worden er ook nog op vele gebieden gezocht zowel voor ouderen als het werken met kinderen, musea en in boeiende bestuursfuncties. Misschien vindt u het maatje tijdens het terras voor de gezelligheid. Vele afspraken worden ter plekke gemaakt vooral nu in de Vesting de komende zomer veel te doen is. Altijd leuker om dit met iemand samen te doen.
Vraag informatie via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of loop op 6 juli binnen bij Voornesteyn. (let op schuifdeuren lijken gesloten, maar we zijn echt aanwezig!).