Slide background

Slide background

Ouderen, volop

in beweging

Stichting PUSH is een welzijnsorganisatie, die opdrachten uitvoert voor verschillende gemeenten in de regio Zuid Holland. PUSH werkt voor zeven gemeenten in de regio. Daarnaast komen opdrachten voort uit de projecten die wij ontwerpen en uitvoeren in het de kader van de WMO.

Het Sportteam is een onderdeel Stichting PUSH en organiseert in opdracht van gemeenten samen met sportaanbieders, scholen, buurtorganisaties, vrijwilligers en andere instellingen diverse sportstimuleringsprojecten en activiteiten op scholen en in de wijken voor jong en oud. Het Sportteam verzorgt op 2/3 van de Hellevoetse basisscholen het bewegingsonderwijs.

Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar een nieuwe enthousiaste combinatiefunctionaris onderwijs en sport die ons team wil versterken:

Combinatiefunctionaris Onderwijs en Sport (m/v)
Leerkracht bewegingsonderwijs
7 uur per week

Sportteam PUSH zoekt:

Een enthousiaste collega op Hbo-niveau die ervaring heeft in een soortgelijke functie. Ben jij een sterk en daadkrachtig persoon met doorzettingsvermogen, dan hebben wij voor jou een leuke baan! Wij zoeken voor ons team in gemeente Hellevoetsluis een gedreven combinatiefunctionaris met goede contactuele eigenschappen en die van aanpakken weet.

Dit ga je doen:

Je gaat in het nieuwe schooljaar voor een basisschool uit Hellevoetsluis het bewegingsonderwijs verzorgen. Als combinatiefunctionaris stimuleer je middels gym- & sportlessen de doelgroep tot sportdeelname, ondersteun je sportaanbieders bij het verzorgen van kennismakingsaanbod en geef je uitvoering aan nieuwe en bestaande sportstimuleringsprogramma's. Jouw doel als combinatiefunctionaris is het vergroten van de sportdeelname onder jeugd en jongeren.

Je werkomgeving:

Het Sportteam bestaat uit 5 medewerkers en een aantal stagiair(e)s en vrijwilligers. Er heerst een professionele maar informele sfeer waar collega’s in een hecht teamverband werken. Het hoofdkantoor is gevestigd in Hellevoetsluis aan de Sportlaan, maar jouw werkomgeving is grotendeels de gymzaal en de school waarmee wordt samengewerkt.

Van onze nieuwe combinatiefunctionaris verwachten wij dat je:

• Afgestudeerd en bevoegd bent (ALO diploma);
  • Aantoonbare ervaring hebt op het gebied van bewegingsonderwijs;
  • Uitdagende lessen en lessenreeksen ontwerpt met een gevarieerd aanbod aan sport- en bewegingsvormen;
  • Kinderen met bijzonder gedrag mee kan laten doen in de gymles en hierbij goed samenwerkt met de groepsleerkrachten;
  • Kunt demonstreren en uitleggen van verschillende oefeningen en spelvormen aan leerlingen (klassikaal en / of individueel);
  • zorgdraagt voor een veilige omgeving (onder meer door de leerlingen duidelijk te instrueren, matten neer te leggen en door vangers op te stellen bij turnoefeningen);
  • in het bezit bent van een geldig EHBO-diploma of bereid bent deze op korte termijn te behalen;
  • de vooruitgang of stagnering in de leersituatie kunt signaleren en op basis hiervan de lesinhoud bijstelt;
  • resultaten en vorderingen van individuele leerlingen vastlegt;
  • externe contacten onderhoudt ten behoeve van het schoolsportprogramma en talentontwikkeling;
  • het onderwijs evalueert en monitort en zo nodig het lesprogramma aanpast;
  • effectief gebruik maakt van expertise en diensten van collega’s, collega-instellingen en netwerken;
  • goede communicatieve vaardigheden hebt waarbij het werken met kinderen en het vak bewegingsonderwijs jouw passie is;
  • kunt samenwerken, plannen en organiseren, professioneel handelen, motiveren, stimuleren, laten leren en ontwikkelen en inlevingsvermogen hebt.

Wij bieden:

Een organisatie die volop in ontwikkeling is en mogelijkheden heeft voor je verdere ontwikkeling. Aanvankelijk wordt een contract voor de duur van een jaar aangegaan (ingaande per 1 augustus 2017). Bij goed functioneren behoort contractverlenging tot de mogelijkheden.

Een salariëring in overeenstemming met CAO welzijn schaal 8 met een max. bruto salaris van € 3.495,- bij een volledig dienstverband van 36 uur. Salariëring afhankelijk van het ervarings- en kennisniveau.

Heb je interesse schrijf ons dan een sollicitatiebrief voor 5 juli 2017. Ook na deze datum kun je een open sollicitatiebrief aan ons richten.

Je kunt je brief met CV richten aan stichting PUSH, t.a.v. J. Kuijpers (directeur), Sportlaan 1, 3223 EV Hellevoetsluis of per e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Voor meer informatie kun je ook bellen naar J. Emor (teamleider Sportteam), 0181- 316688.